söndag 15 november 2009

Söndagsångesten?


Vi har haft tre myskvällar på raken nu. Nu ser karln på terminator och då fick jag nog av "mysandet" och gick hit.


Nu när jag går i skolan har jag inte längre någon direkt söndagsågren, har istället trippelångest vid tentor. Som nu när jag väntar på att få veta vad jag fick på tentan. Får jag underkänt så vette tusan vad jag ska göra. Gör ju självklart omtenta men please, om jag får underkänt på den med? Nu när jag äntligen kommit på vad jag vill "bli". Då får jag ju gå om hela kursen. NÄÄÄ! Älskar ju min seminariegrupp.


Well. Idag var vi på denna stads mysigaste cafe. Vi åt räkmacka och gick och handlade indisk mat sen. Så gott!

Tror att min kamera har pajjat, tappade den när karln skulle få en puss. Typiskt, nu ser bilderna förjävliga ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade