fredag 13 november 2009

om sömnmönster

Har haft så mycket i huvudet. svininfluensa, vaccinera eller inte? Plugga till tentan, gå på seminarie, gå på föreläsning. sova så fort jag får chansen. Igår när jag kom hem efter föreläsningen (som var en av de bästa jag varit på hittills) la jag mig brevid mannen och sov i FYRA timmar. Såg Seinfeld och Nip/tuck och Arkiv X och somnade igen. Hade satt klockan på rigning klockan 8, snoozade till 10:00. Känner mig fortfarande inte utvilad. Nåja. Jag ska inte med nåt tåg idag så det gör inget. Ska dock strax gå till pappas jobb och skriva ut en studiemanual eftersom vi går två kurser samtidigt nu och jag bara skrivit ut en manual.
Så nu blir det väl tomt i plånkan när jag ska köpa studielitteratur igen. Hur kan det får vara så dyrt?

Idag är det fredag. Slöfredag om jag får välja. Mannen vill ju alltid hitta på saker på helgerna. Jag som helst spenderar den med godispåsen och filmen. Haha. Det får väl vara så då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade