tisdag 17 november 2009

PLUGG som inte går som jag vill


Höll ju på att plugga nyss.

Hade väl hunnit plugga i en halvtimme då jag kom på att jag hade "ett ärende" på nätet.

Märkligt att jag glömde vad detta "ärende" var så fort jag loggade in. Det här är mitt största problem md att plugga. Internet och att jag borde städa något här hemma. Det ser ändå lika stökigt ut här hemma efter att jag kommit på det eftersom jag alltid hittar en gammal tidning eller något sådant. Jag försöker att hitta ett bra sätt att strukturera upp mitt pluggande, det är lite väl bohemian chic nu. Blir så avundsjuk på alla som verkar ha struktur och har lediga helger för att de lagt upp pluggandet på det sättet. Men jag är mer känslostyrd och pluggar bäst sent på kvällen, då mina favoritprogram oftast går på tv dessutom :P


Fortfarande skitnervös för hur tentan går nu. Jag är bombis på att det blir omtenta. FYFAN vad tråkigt.


Hämtade ut astmamedicin igår, vilken tur att högkostnadsskyddet fortfarande gäller. Blev ju ändå inte anpassat efter min studieinkomst men medicin är ju en prioritet.


Saknar mina föräldrar, jag ska hälsa på dom i veckan. Hoppas på god middag och trevligt umgänge framför tv:n. Har världens bästa föräldrar btw. Jag älskar dom gränslöst.


En kvart plugg innan karln vaknar, sen ska vi väl troligen laga middag och spela buzz innan han ska till jobbet. Avundas inte honom faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade