måndag 12 oktober 2009

min hobby!

idag var vi uppe på vinden och hämtade kameraladdaren, när b-friend flyttade hit till mig måste den ha kommit med upp, så under 3 veckor nu har jag inte haft tillgång till kameran, nu när det varit så fint väder. men nu ska jag fota igen! roligt! egentligen var jag sugen på en systemkamera, men då skulle jag gått miste om spontaniteten i fotandet då dom är lite knepiga att kånka runt på. den här är smidig och lätt och det blir relativt god kvalite på bilderna, är så nöjd! dock har den hunnit bli lite repig då den farit med i väskan bland nycklar och smycken och mynt men jag ska skaffa ett snajdigt fodral till den. jag fick kameran helt oväntat när jag var deppig en dag av b-friend <3 blev så jäkla glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade